Jak będzie z moimi wakacjami?

Drodzy klienci,
bardzo nam przykro, że ze względu na obecną sytuację i związane z tym środki zmiany już zaszły lub mogą nastąpić w trakcie planowanych wakacji.
Twoje zdrowie i satysfakcja są naszym najwyższym priorytetem. Możesz być pewien, że nie stracisz wpłaconych środków.
Oferujemy Ci następujące rozwiązania na zaplanowane wakacje

Twój wyjazd został anulowany

Jeśli pierwotna podróż nie może zostać zrealizowana, zwrócimy zapłacone płatności w formie kuponu na nową podróż.

Z godnie z prawem LEX VOUCHER

Nie ma pewności, czy Twoja podróż się odbędzie

W ramach programu NEV-DAMA Obietnica podróżnika oferujemy kilka wariantów rozwiązań. To zależy tylko od Ciebie, którą z opcji wybierzesz.

Zachowaj ważność swojej podróży, to najlepsza rzecz, jaką możesz teraz zrobić.

Wyjazd na wakacje w terminie
do 21. 6. 2020
BEZPŁATNA ZMIANA MIEJSCA DOCELOWEGO I TERMINU
na każdą wycieczkę z aktualnej oferty marek FISCHER i NEV-DAMA
lub
KUPON NA NOWY WYJAZD
w wartości wpłaconych środków ważnych na zakupy do 31 sierpnia 2021 r
Wyjazd na wakacje w terminie
od 22. 6. 2020
ODROCZENIE DOPŁATY ZA WYJAZD
do 30 dni przed wyjazdem na wystarczająco dużo czasu na podjęcie decyzji w zależności od rozwoju sytuacji
KUPON NA NOWY WYJAZD
w wysokości wpłaconych środków, jeśli pierwotny wyjazd nie został zrealizowany

Nie przegap wakacji z NEV-DAMA

Wiemy, że zainwestowałeś nie tylko pieniądze, ale także czas i energię w wybór podróży. I chociaż obecna sytuacja na to nie pozwala, wierzymy, że wkrótce będziemy mogli zaoferować Ci wymarzone wakacje. Ciężko pracujemy, aby Twoje wakacje zostały jak najlepiej zrealizowane.

Dziękujemy za wyrozumiałość i nie możemy się doczekać wspólnej podróży z Tobą.

Twoja NEV-DAMA

Często zadawane pytania

Co najbardziej interesuje naszych klientów

W jakim przypadku dotyczy mnie LEX VOUCHER?

Ustawa LEX VOUCHER ma zastosowanie do Potwierdzenia o wycieczkę i Umowy o wycieczkę z datą rozpoczęcia wyjazdu od 20 lutego 2020 r. do 31 sierpnia 2020 r. w następujących przypadkach:

a) klient odstąpił od umowy przed rozpoczęciem podróży, ponieważ zdarzyły się nieuniknione zdarzenia w miejscu pobytu, jego otoczeniu lub w drodze do miejsca pobytu,
b) odstąpiliśmy od umowy jako biuro podróży, ponieważ nie mogliśmy wyjazd zrealizować z powodu nadzwyczajnych okoliczności.

Jak mogę otrzymać kupon?
Czy mogę odrzucić kupon i zażądać zapłaty za podróż?
Do kiedy ważny jest kupon?
Na jaki wyjazd mam prawo w ramach kuponu?
Co się stanie, jeśli zastosuję kupon do wycieczki z Państwa oferty, ale będzie to tańsze niż oryginalna wycieczka? Czy oddacie mi różnicę finansową?
Czy możliwość bezpłatnej zmiany wycieczki lub kuponu dotyczy wszystkich wycieczek w ofercie?
Kto jest uprawniony do korzystania z kuponu?
Czy będę mógł zrealizować kupon na zniżki na wycieczki First Minute i Last Minute?
Kupiłem pierwotny wyjazd ze specjalną zniżką - czy można skorzystać z tej zniżki na nowy wyjazd?
Jaką mam gwarancję, że będę mógł wykorzystać kupon, jeśli rozwój sytuacji będzie miał negatywny wpływ na GRUPĘ FISCHER?
Co się stanie, jeśli zastosuję kupon do wycieczki z Państwa oferty, ale będzie to tańsze niż oryginalna wycieczka? Czy oddacie mi różnicę finansową?
Jaką mam gwarancję, że będę mógł wykorzystać kupon, jeśli rozwój sytuacji będzie miał negatywny wpływ na GRUPĘ FISCHER?
Co się stanie, jeśli zastosuję kupon do wycieczki z Państwa oferty, ale będzie to tańsze niż oryginalna wycieczka? Czy oddacie mi różnicę finansową?
Jaką mam gwarancję, że będę mógł wykorzystać kupon, jeśli rozwój sytuacji będzie miał negatywny wpływ na GRUPĘ FISCHER?

Powyższe informacje oparte są na obowiązujących przepisach i informacjach rządowych, które są dostępne w momencie publikacji i są uważane za wiarygodne. Nasza firma nie ponosi żadnej odpowiedzialności za poprawność i kompletność informacji ani za jakiekolwiek szkody. Sytuacje kryzysowe są często bardzo mylące i mogą się szybko zmienić.