Gwarancja śniegu

Dzięki naszej gwarancji śniegu na pewno nie zaskoczy Cię brak białego śniegu lub odwilż.

Wybierz urlop z gwarancją dobrych warunków śniegowych. Gwarantujemy Ci możliwość anulowania pobytu bez żadnych opłat w przypadku, gdy w wybranym ośrodku narciarskim nie będzie w danym okresie czynnych co najmniej 50% tras narciarskich.

Jak uzyskać gwarancję śniegu?

1. Wybierz z ponad 300 obiektów noclegowych oznaczonych ikoną „gwarancja śniegu”:
garance-snehu.png

2. Jeśli przed wyjazdem nie będzie dobrych warunków śniegowych, zgłoś nam, że chcesz skorzystać z gwarancji śniegu.

3. Rozpatrzymy Twoje zgłoszenie i poinformujemy Cię, czy masz prawo do bezpłatnego anulowania.

Często zadawane pytania

Dowiedz się więcej o warunkach korzystania z gwarancji śniegu.

Na jakiej zasadzie mogę bezpłatnie odwołać wycieczkę objętą gwarancją śniegu?
Możliwość anulowania wyjazdu nastąpi w przypadku, gdy w ośrodku narciarskim, w którym znajduje się wybrane zakwaterowanie, w wyznaczonym terminie, według aktualnej sytuacji klimatycznej lub na podstawie oświadczenia operatora wyciągów i tras narciarskich, nie będzie czynnych co najmniej 50% długości tras narciarskich. Z gwarancji śniegu nie można skorzystać z mocą wsteczną, jeżeli przyczyną tego ograniczenia była siła wyższa, np. nieoczekiwane ekstremalne zdarzenie klimatyczne.
Co oznacza termin decydujący dzień?
Które wyjazdy objęte są gwarancją śniegu?
Kiedy najpóźniej można odwołać wyjazd?
Czy tylko część rodziny/grupy może odwołać podróż?
Gdzie można znaleźć więcej informacji na temat długości tras narciarskich?
Czy Biuro Podróży musi poinformować klienta o możliwości korzystania z gwarancji śniegu?

Wyrusz z nami w góry!