Gwarancja śniegu

Dzięki naszej gwarancji śniegu odwilż ani brak śniegu nikogo nie zaskoczy!

Wybierz urlop z gwarancją dobrych warunków śniegowych. Gwarantujemy Ci możliwość anulowania pobytu bez żadnych opłat w przypadku, gdy w wybranym ośrodku narciarskim nie będzie w danym okresie czynnych co najmniej 50% tras narciarskich.

Jak uzyskać gwarancję śniegu?



1. Wybierz z ponad 300 obiektów noclegowych oznaczonych ikoną „gwarancja śniegu”.

2. Jeśli przed wyjazdem nie będzie dobrych warunków śniegowych, zgłoś nam, że chcesz skorzystać z gwarancji śniegu.

3. Rozpatrzymy Twoje zgłoszenie i poinformujemy Cię, czy masz prawo do bezpłatnego anulowania.

Wyrusz z nami w góry!

Pokaż więcej wycieczek

Często zadawane pytania

Dowiedz się więcej o warunkach korzystania z gwarancji śniegu.

Na jakiej zasadzie mogę bezpłatnie odwołać wycieczkę objętą gwarancją śniegu?

Możliwość anulowania wyjazdu nastąpi w przypadku, gdy w ośrodku narciarskim, w którym znajduje się wybrane zakwaterowanie, w wyznaczonym terminie, według aktualnej sytuacji klimatycznej lub na podstawie oświadczenia operatora wyciągów i tras narciarskich, nie będzie czynnych co najmniej 50% długości tras narciarskich. Z gwarancji śniegu nie można skorzystać z mocą wsteczną, jeżeli przyczyną tego ograniczenia była siła wyższa, np. nieoczekiwane ekstremalne zdarzenie klimatyczne.

Co oznacza termin decydujący dzień?

Decydującym dniem jest pierwszy dzień ważności skipassu wliczonego w cenę wyjazdu lub drugi dzień pobytu w przypadku wyjazdów bez skipassu.

Które wyjazdy objęte są gwarancją śniegu?

Oferta dotyczy wyłącznie wyjazdów przedświątecznych z ostatnim dniem pobytu najpóźniej do 23 grudnia 2022 oraz wyjazdów „wiosennych” z pierwszym dniem pobytu od 19 marca 2023 i późniejszych terminów. Gwarancja śniegu nie dotyczy ośrodków narciarskich na lodowcach Cervinia / Zermatt, Tonale / Ponte di Legno i Val Senales/Schnalstal z ostatnim dniem pobytu do 3. grudnia 2022 i po terminie 10. kwietniu 2023.

Kiedy najpóźniej można odwołać wyjazd?

Rezygnacja z wyjazdu bez opłat za anulowanie w ramach gwarancji śniegu jest możliwa nie wcześniej niż 4 i nie później niż 3 dni przed pierwszym dniem pobytu.

Czy tylko część rodziny/grupy może odwołać podróż?

Warunkiem anulowania wyjazdu bez opłat w ramach gwarancji śniegu jest anulowanie wszystkich osób w ramach jednej jednostki zakwaterowania.

Gdzie można znaleźć więcej informacji na temat długości tras narciarskich?

Podstawą do korzystania z gwarancji śniegu są tylko dane w aktualnym katalogu. Uwaga: dane w katalogu dotyczące długości tras narciarskich i wyciągów nie muszą odpowiadać oficjalnym danym ośrodka. W przypadku rozbieżności danych na temat długości tras pierwszeństwo mają dane przestawione w katalogu.

Czy Biuro Podróży musi poinformować klienta o możliwości korzystania z gwarancji śniegu?

Chcąć skorzystać z programu, klient musi sam we wskazanym terminie skontaktować się z nami. Rozpatrzymy wniosek i poinformujemy go, czy ma prawo do bezpłatnego anulowania. W przypadku, gdy klient zrezygnuje z wyjazdu i we wskazanym terminie nie zgłosi do Biura Podróży, że chce skorzystać z gwarancji śniegu, nie ma prawa do bezpłatnego anulownia wyjazdu.

×

Aby zarządzać swoimi ulubionymi ofertami, proszę się zarejestrować/zalogować

Lub możesz się zarejestrować Nie pamiętasz danych logowania?