Gwarancja-sniegu

Dzięki naszej gwarancji śniegu brak białej porcji i lukier na pewno Cię nie zaskoczy.

Spędź zimowy urlop z pewnością siebie na nartach. Gwarantujemy Ci możliwość anulowania pobytu bez żadnych opłat za anulowanie, jeśli co najmniej 50% stoków nie jest czynnych w ośrodku narciarskim w danym okresie.

Jak uzyskać gwarancję śniegu?



1. Wybierz spośród ponad 300 obiektów noclegowych z ikoną „Gwarancja śniegu”.

2. Jeśli przed wyjazdem nie ma dobrych warunków śniegowych, poinformuj nas, że chcesz ubiegać się o gwarancję śniegu.

3. Ocenimy Twoje zgłoszenie i poinformujemy Cię, czy masz prawo do bezpłatnego anulowania.

Chodź z nami w góry

Często Zadawane Pytania

Dowiedz się więcej o warunkach korzystania z zasiłku w często zadawanych pytaniach.

Na jakich warunkach mogę bezpłatnie odwołać wycieczkę dzięki gwarancji śniegu?

Możliwość anulowania wyjazdu występuje, jeżeli w ośrodku narciarskim, w którym znajduje się wybrana baza noclegowa, nie będzie realnego założenia (według aktualnej sytuacji klimatycznej lub na podstawie oświadczenia operatora odpowiednich urządzeń transportowych i stoków) do eksploatacji co co najmniej 50% długości stoków . Roszczenia nie można dochodzić z mocą wsteczną, jeżeli przyczyną ograniczenia ruchu poniżej decydującego limitu była siła wyższa, np. nieoczekiwane ekstremalne zdarzenia klimatyczne z wyprzedzeniem.

Co oznacza termin decydujący dzień?

Decydującym dniem jest pierwszy dzień ważności karnetu wliczonego w cenę wyjazdu lub w przypadku wyjazdów bez karnetu drugi dzień pobytu.

Które wycieczki objęte są gwarancją śniegu?

Oferta dotyczy wyłącznie wycieczek przedświątecznych z ostatnim dniem pobytu najpóźniej do 23 grudnia 2021 r. oraz wycieczek „wiosennych” z pierwszym dniem pobytu 19 marca 2022 r. i później. Gwarancja śniegu nie dotyczy wycieczek w lodowcowych włoskich kurortach Cervinia / Zermatt, Tonale / Ponte di Legno i Val Senales / Schnalstal z ostatnim dniem pobytu do 28 listopada 2021 i po 10 kwietnia 2022.

Do kiedy najpóźniej muszę odwołać podróż?

Rezygnacja z wycieczki bez opłat anulacyjnych w ramach gwarancji śniegu jest możliwa nie wcześniej niż 4 i nie później niż 3 dni przed pierwszym dniem pobytu.

Czy tylko część rodziny/grupy może odwołać podróż?

Warunkiem anulowania wycieczki bez opłat anulacyjnych w ramach gwarancji śniegu jest anulacja wszystkich osób w obrębie jednej kwatery (np. apartamentu lub pokoju).

Gdzie powinienem sprawdzić długość stoków?

Gwarancja śniegu obowiązuje tylko zgodnie z danymi w aktualnym katalogu - podane w katalogu dane dotyczące długości stoków i środków transportu mogą nie odpowiadać oficjalnym danym ośrodka (więcej szczegółów w ważne informacje oraz na stronach internetowych poszczególnych ośrodków). W przypadku rozbieżności pomiędzy danymi prezentowanymi przez ośrodki narciarskie na temat długości stoków a danymi prezentowanymi w aktualnym katalogu, pierwszeństwo mają dane prezentowane w katalogu.

Poinformujesz mnie o możliwości samodzielnego ubiegania się o gwarancję śniegu?

Jeśli jesteś zainteresowany skorzystaniem z gwarancji śniegu, daj nam znać, a ocenimy, czy masz prawo do bezpłatnej anulacji. Nieukończenie wycieczki bez wcześniejszego poinformowania o zastosowaniu gwarancji śniegu nie uprawnia do bezpłatnego odwołania wycieczki.

×

Aby zarządzać swoimi ulubionymi ofertami, proszę się zarejestrować/zalogować

Lub możesz się zarejestrować Nie pamiętasz danych logowania?