NEV-DAMA a.s.

Gwarancja śniegu

Czy obawiasz się, że twój wymarzony urlop zimowy zostanie zniszczony przez brak śniegu? Wykupując u Nas ofertę nie musisz się tego obawiać!
Gwarantujemy możliwość anulowania wyjazdu bez ponoszenia kosztów w przypadku jeśli w wybranym ośrodku narciarskim nie będzie działać co najmniej 50% tras narciarskich!

Gwarantujemy Ci dużo śniegu! Jak można skorzystać?

Garance sněhuWybierając wycieczkę, poszukaj przy opisie obiektu piktogram „gwarancja śniegu“, aby mieć wystarczającą ilość śniegu podczas zimowego szleństwa! Nasza wyjątkowa korzyść „gwarancja śniegu“ dotyczy ponad 300 obiektów i podlega następującym warunkom:

  • warunkiem umożliwiającym anulację jest brak wystarczającej pokrywy śnieżnej w ośrodku narciarskim, na terenie którego znajduje się obiekt (decyzja zostaje podjęta na podstawie aktualnej sytuacji klimatycznej lub na podstawie oświadczenia operatora odpowiednich urządzeń transportowych i tras zjazdowych), gdy na dzień rozpoczęcia pobytu nie jest czynne przynajmniej 50 % tras narciarskich ośrodka;
  • roszczenia nie mogą być stosowane z mocą wsteczną, jeżeli przyczyną ograniczenia jazdy poniżej granicy decyzyjnej była siła wyższa, taka jak niespodziewane ekstremalne zjawiska klimatyczne;
  • „decydujący dzień“ to pierwszy dzień obowiązywania skipassu zawartego w cenie wyjazdu, w przypadku pobytów bez skipassu to drugi dzień pobytu;
  • oferta dotyczy pobytów przedświątecznych i ostatnim dniem obowiązywania jest 22 grudzień 2019 oraz pobytów „wiosennych” z pierwszym dniem obowiązywania przypadającym na 21 marca 2020 i później;
  • gwarancja śniegu nie dotyczy wyjazdów w okolicach „lodowców“ włoskich ośrodków Cervinia / Zermatt, Tonale / Ponte di Legno i Val Senales - Schnalstal z ostatnim dniem pobytu przypadającym na 30 listopada 2019 i po 4 kwietniu 2020;
  • anulacja rezerwacji bez ponoszenia kosztów w ramach „gwarancji śniegu“ jest możliwa za pomocą BP najpóźniej na 3 lub 4 dni przed pierwszym dniem pobytu;
  • warunkiem anulowania Rezerwacji bez ponoszenia kosztów w ramach „gwarancji śniegu” jest anulowanie wszystkich osób w ramach jednego zakwaterowania (np. apartamentu lub pokoju);
  • „gwarancja śniegu“ jest możliwa według danych na naszej stronie internetowej- informacje o długości tras narciarskich i ilości urządzeń transportowych mogą się różnić od oficjalnych danych w ośrodku (szczegółowe informacje znajdują się w zakładce ważne informacje i na stronie poszczególnego ośrodka). W przypadku rozbieżności między danymi przedstawionymi przez ośrodki narciarskie o stokach, a danymi prezentowanymi na naszej stronie internetowej, do gwarancji śniegu brane są pod uwagę dane prezentowane na naszej stronie internetowej;
  • BP nie informuje klientów o możliwości automatycznego stosowania gwarancji śniegu. Jeśli klient uważa, że istnieje możliwość ubiegania się o tą gwarancję według zawartej umowy, jest zobowiązany do sprawdzenia tego faktu w biurze podróży, który rozpatrzy jego wniosek. Jeżeli klient nie weźmie udział w wyjedzie i nie uprzedzi BP o zastosowaniu gwarancji śniegu nie stanowi to prawa do bezpłatnej anulacji wyjazdu.
×

Abychom Vám mohli spravovat Vaše oblíbené zájezdy je nutné se registrovat a nebo přihlásit

Nebo se můžete zaregistrovat Nie pamiętasz danych logowania?