NEV-DAMA a.s.

  • Informacje Lato 2020

Informacje Lato 2020

Ważne informacje

Oferta

    Drodzy klienci,
    jest nam miło, że są Państwo zainteresowani naszą ofertą letnią.

    Będziemy bardzo zadowoleni, jeśli wybierzecie nasze biuro podróży jako partnera, z którym zdecydujecie spędzić dni wypoczynku relaksując się na plażach morskich lub jeziorach pośród alpejskich gór.

    Od wielu lat staramy się organizować wakacje w atrakcyjnych lokalizacjach w Europie w najkorzystniejszych cenach.

    W centrum naszej oferty pozostają śródziemnomorskie destynacje - niewyczerpane atrakcje Włoch, wciąż popularna Chorwacja, słoneczna Hiszpania oraz luksusowa Francja, w której można odkrywać zabytki u wybrzeży Morza Śródziemnego lub Atlantyku czy po prostu ciesząc się morzem, również do odkrycia jest wyspa Napoleona Korsyka.

    Myślimy również o tych z Was, którzy wolą aktywny wypoczynek w górach, dlatego oferujemy to najciekawsze z Alp włoskich, austriackich, szwajcarskich, niemieckich, francuskich i słoweńskich.

    Mamy też inne bardzo interesujące miejsca na wakacje, takie jak czeskie i słowackie góry, węgierskie uzdrowiska i jezioro Balaton oraz ciekawe kurorty w polskiej części Gór Izerskich i Karkonoszy.

    Życzymy powodzenia przy wyborze najodpowiedniejszej oferty i trzymamy kciuki, by pogoda również stanęła na wysokości zadani.

    Z wyrazami szacunku,
    Państwa Biuro Podróży

    Wybór wyjazdu

    Poszczególne ośrodki i obiekty są bardzo zróżnicowane, dlatego nie każdy ośrodek czy obiekt spełnia oczekiwania i wymagania każdego klienta. Zanim zdecydują się Państwo na „ten jedyny“ wymarzony wyjazd, prosimy o rozważenie, czego oczekują Państwo od swojego urlopu. Warto ocenić, czy zależy Państwu na cenie, jakości i / lub położeniu ośrodka, jakości i / lub wyposażeniu hotelu czy apartamentów, na odległości od Polski, prestiżu regionu, kameralności czy może odwrotnie „żywotności“ ośrodka itd. W celu maksymalnego ułatwienia wyboru, staraliśmy się opisać poszczególne oraz zachować przejrzystość wszystkich opisów.

    Terminy pobytu / czas rozpoczęcia / koniec zakwaterowania

    Większość naszych wycieczek obejmuje zakwaterowanie na 7 nocy, dniem rozpoczynającym i kończącym pobyt jest zazwyczaj sobota lub niedziela. Istnieje jednak coraz większa liczba obiektów noclegowych, dla których można wybrać pierwszy i ostatni dzień pobytu dowolnie. Dowolną długość pobytu oferujemy między innymi dla większości miejsc noclegowych oferowanych w Czechach i na Słowacji oraz dla niektórych we Francji oraz w rozdziale „Góry i jeziora”, dla których długość pobytu można dowolnie wybierać w ciągu całego sezonu lub jego części, gdzie długość pobytu można dowolnie wybrać na cały sezon lub na część sezonu (może być ograniczona przez minimalną liczbę dni). Przy pobycie z własnym dojazdem zakwaterować się można w pierwszy dzień pobytu w popołudniowych lub wieczornych godzinach, zazwyczaj po 14:00 do 17:00, najpóźniej do godziny 18:00 - 22:00. W przypadku przyjazdu po godzinie 22:00 nie możemy zagwarantować zameldowania. Przy pobytach z dojazdem autokarem zakwaterowanie odbywa się zgodnie z możliwościami organizacyjnymi biura i konkretnego obiektu, nie później jednak niż jak w przypadku dojazdu własnym samochodem. Wymeldować należy się w ostatni dzień pobytu w porannych godzinach, zazwyczaj do godziny 9:00 - 10:00, ale nie przed godziną 6:00 - 9:00. Przy pobytach z dojazdem własnym można oczywiście umówić się indywidualnie na wcześniejszy odjazd, trzeba jednak dostosować się do czasowych możliwości biura / recepcji / właściciela konkretnego. Dokładne informacje otrzymacie Państwo w instrukcjach dotyczących dojazdu, na życzenie możemy dostarczyć je z wyprzedzeniem.

    Dojazd własny

    Klienci, którzy zdecydują się na dojazd własnym samochodem, mogą liczyć na to, że otrzymają od nas potrzebne informacje wraz z polecaną trasą, ewentualnymi ograniczeniami, obowiązkowymi opłatami drogowymi, cenami paliw za granicą i planem lub opisem miejsca docelowego. Informacje dotyczące dojazdu staramy się bieżąco aktualizować, reagując na wszelkie zmiany (opłaty, zmiany w organizacji ruchu czy znaków drogowych), nie możemy jednak gwarantować i zwracać ewentualnych dodatkowych kosztów poniesionych w wyniku zmian. Aby informacje były bardziej przejrzyste, umieściliśmy dane o odległościach i podstawowych trasach z Polski na wstępie każdego opisu ośrodka. Możemy również zorganizować usługi promowe na Elbę, Sardynię i Korsykę.

    Transport autokarowy

    Dojazd autokarem jest zapewniony tylko z miast w Republice Czeskiej.

    Dojazd autokarowy w sezonie letnim 2020 zapewniamy dużymi autokarami we współpracy z renomowanymi czeskimi firmami Vega Tour (do Włoch i Chorwacji) i Rubeš (do Hiszpanii). Wszystkie autokary są wyposażone w pasy bezpieczeństwa i systemy ABS i ESP i SPA oraz innymi najnowszymi europejskimi normami bezpieczeństwa. Doświadczeni i przyjaźni kierowcy pomagają przy odprawie, zapewniają maksymalny komfort podczas podróży i oferują ciepłe i zimne przekąski podczas jazdy. Chcielibyśmy zaznaczyć, że ze względu na możliwość dosiadania się klientów po drodze, czas jazdy może się nieco wydłużyć. Istnieje również możliwość konieczności przesiadki do innego autokaru, mikrobusu czy samochodów osobowych (w wyjątkowych przypadkach także korzystanie z regularnych usług autobusowych lub kolejowych). Również istnieje możliwość przesiadek podczas trasy. Chodzi szczególnie o przesiadki w Pradze, Brnie i Pilznie oraz przesiadki przy transporcie klientów do poszczególnych ośrodków i obiektów. W miejscach przesiadkowych istnieje możliwość oczekiwania na inny autokar, jeśli ten ma opóźnienie. W wyjątkowych przypadkach są to opóźnienia przekraczające 45 min. Ze względu na ograniczoną ładowność autobusu oraz z chęci zapewnienia komfortu jazdy i przede wszystkim na konkretne przepisy określające maksymalny ciężar autobusu wprowadziliśmy ograniczenia w wadze bagażu. Każdy uczestnik wyjazdu ma prawo do wzięcia jednej sztuki bagażu o wadze do 20 kg / Włochy i Chorwacja , do 15 kg / Hiszpania i jednej sztuki bagażu podręcznego o wadze do 5 kg. Inne bagaże można przewozić po wcześniejszym ustaleniu oraz za dopłatą wg cennika (np. torba średnich rozmiarów do 10 kg – 170 PLN). W przypadku przekroczenia ustanowionego limitu przez podróżującego kierowca autobusu lub przedstawiciel biura podróży ma prawo odmówić spakowania którejś z jego sztuk bagażu. Przewóz zwierząt jest niemożliwy. Każdy podróżujący ma obowiązek z pomocą kierowcy umieścić swój bagaż w luce bagażowej autokaru a w przypadku przesiadki na trasie przełożyć oraz odebrać po dojechaniu na miejsce. Biuro podróży ani przewoźnik nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualną zamianę bagażu, oraz z wyjątkiem samej podróży, również za jego stratę. Zalecamy oznaczyć główny bagaż swoim imieniem, adresem i miejscem pobytu w miejscu docelowym. Pragniemy również zwrócić uwagę, że biuro podróży nie gwarantuje pilnowania bagażu przed zameldowaniem się w obiekcie w dzień przyjazdu oraz po wymeldowaniu w dzień odjazdu oraz że trasa autokaru nie musi pokrywać się z polecanymi trasami widniejącymi we wstępie do opisu każdego ośrodka, w którego przypadku zapewniamy dojazd autokarem. Podczas podróży (po każdych około 3-4 godzinach) odbywają się ze względów bezpieczeństwa przerwy. Naszym celem jest zatrzymać się jak najbliżej miejsca zakwaterowania, logicznie jednak zawsze w zależności od możliwości dojazdu autokaru. Przygotowanie planu zajmowania miejsc w autokarze leży w pełni w kompetencji biura podróży, które oczywiście bierze pod uwagę Państwa życzenia, ale nie może zagwarantować rezerwacji konkretnych miejsc. Podczas podróży do Hiszpanii dziecko w wieku do 2 lat musi siedzieć we własnym foteliku samochodowym.

    Ze względów bezpieczeństwa podróżujący są zobowiązani do stosowania się do instrukcji i zaleceń kierowców lub pilota/kierownika wyjazdu. We wszystkich autokarach obowiązuje zakaz palenia, zastrzegamy sobie również prawo do wyproszenia z autokaru i wyjazdu osób będących pod wpływem alkoholu lub innych substancji odurzających oraz osób zachowujących się agresywnie (również słownie) w stosunku do innych podróżujących, kierowców lub pilotów, bez prawa do zwrotu jakichkolwiek kosztów. Każdy podróżny jest również zobowiązany do przestrzegania przepisów celnych i transportowych kraju docelowego i wszystkich krajów tranzytowych. Zapewniamy transport autokarowych zorganizowanych grup do 20 osób z każdego miejsca w Czechach. Transport zorganizowanych grup wynajmujących cały autokar można dostosować do życzeń zamawiającego uzgadniając czas odjazdu, trasę i program. Klienci mają prawo do roszczeń swoich praw wynikających z obowiązkowych zasad dotyczących usług autobusowych zgodnie z z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) nr. 181/2011, i to bezpośrednio u przewoźnika, w szczególności w odniesieniu do zakazu dyskryminacji wobec pasażerów, prawa pasażera w przypadku wypadku, które miały miejsce w związku z ruchem autobusowym i wynikiem tego jest śmierć lub zranienie pasażerów lub utratę lub uszkodzenie bagażu. W przypadku Państwa zainteresowania innymi miejscami wsiadania niż te podane poniżej, prosimy o zasięgnięcie informacji w naszym biurze. Jeśli zmiana trasy będzie możliwa, chętnie wyjdziemy naprzeciw Państwa życzeniom. Jeśli transport z wybranego przez Państwa miejsca będzie możliwy tylko w przypadku zwiększenia kosztów, zaproponujemy stosowną dopłatę.

    Na życzenie w naszym biurze podróży również udzielimy więcej informacji na temat transportu autokarowego, w tym punkty wyjazdu i rozkład jazdy

    Na życzenie w naszym biurze podróży również udzielimy informacje na temat transportu samolotem do Hiszpanii

    Zakwaterowanie

    Na oznaczenie kategorii obiektu z bazy noclegowej na naszych stronach wybraliśmy dwa symbole. Symbolem hvězdička do hvězdičkahvězdičkahvězdičkahvězdičkahvězdička są oznaczone obiekty, dla których takie oznaczenie jest oficjalne, czyli otrzymały od odpowiedniej instytucji, zgodnie z obowiązującymi kryteriami ocenę jakości, którą symbolizuje odpowiednia liczba gwiazdek (pod warunkiem, że ich większa liczba w rzeczywistości dopowiada wyższej jakości). Jednak szereg obiektów nie posiada takiego oznaczenia lub stanowią one część bazy noclegowej, w przypadku której nie stosuje się oznaczenia gwiazdkami. Właśnie w ich przypadku użyliśmy naszego systemu oceny- od hvězdička do hvězdičkahvězdičkahvězdičkahvězdičkahvězdička - w której staraliśmy się stosować do takiego samego systemu przydziału oznaczeń jakości, jaki stosują oficjalne instytucje w danym regionie. Mimo, że staraliśmy się opisać jak najdokładniej wszystkie typy i wyposażenie poszczególnych zakwaterowań, w wyjątkowych przypadkach, mogą wystąpić drobne różnice (nietypowe apartamenty lub pod względem ustawienia i charakteru poszczególnych łóżek pokoje, oddzielenie niektórych pomieszczeń np. meblościanką, brak sejfu w jednym z pokojów w całym hotelu, apartament dostosowany dla niepełnosprawnych, który nie ma zasłonki pod prysznicem itd.) i biuro podróży nie może wpłynąć na przydzielenie różnych typologii. W przypadku dodatkowych łóżek może być łóżko również typ sofa, rozkładana sofa, łóżko piętrowe, leżak itp. i nie musi tak być stałą częścią wyposażenia pokoju; i nie zawsze łóżko musi odpowiadać wielkości standardowego łóżka, więc może być węższe i / lub krótsze. Jednocześnie chcemy zwrócić uwagę, że podane dane o powierzchni poszczególnych zakwaterowań mają charakter tylko informacyjny i mogą się w rzeczywistości różnić, w wyjątkowym przypadkach o ponad 10 %. Osobnym rozdziałem są opisy prywatnych apartamentów i większości obiektów / rezydencji sprzedawanych pod jedną „ogólną“ nazwą. Opis apartamentu jest orientacyjny, z tego względu, że często chodzi o kilkaset mieszkań należących do różnych właścicieli i opis przedstawiający wszystkie możliwe kombinacje łóżek, położenia, powierzchni, wyposażenia itd. jest nie możliwy.

    Cena zawiera

    Akapit o tej nazwie lub podobnej (np. cena za osobę zawiera) można znaleźć w cenniku przy każdym obiekcie.

    Sprzątanie końcowe

    W przypadku wszystkich pokoi hotelowych i prywatnych sprzątanie końcowe jest już wliczone w cenie wyjazdu. Jednak nie zawsze tak jest w przypadku zakwaterowania w apartamencie. Dla niektórych apartamentów sprzątanie końcowe jest zawarte w cenie wyjazdu, w niektórych przypadkach może być za obowiązkową lub opcjonalną dopłatą (w PLN przy płatności w Polsce, ewentualnie w walucie obowiązującej w danym kraju z płatnością na miejscu) lub w innym przypadku klienci są zobowiązani do samodzielnego posprzątania apartamentu. Informacje na temat opłat za sprzątanie końcowe są zawsze w cenniku, jeśli ich nie ma, apartamenty należy posprzątać samodzielnie. Nawet jeśli sprzątanie końcowe jest zawarte w cenie lub jest za dopłatą, klienci mają obowiązek sprzątania bieżącego, czyli zamiecenia podłogi, wyniesienia śmieci itd., oraz przede wszystkim sprzątnięcia aneksu kuchennego wraz z odmrożeniem lodówki czy umyciem naczyń. Przy niektórych obiektach można dopłacić za sprzątniecie kuchni. Chcielibyśmy również zwrócić uwagę na fakt, że informacje zawarte na niniejszej stronie internetowej oddają stan obowiązujący w momencie przygotowania i możliwe są w stosunku do nich pewne zmiany opłat na miejscu pobytu, nawet na nadchodzący sezon. W przypadku wszystkich pojemności hotelowych, a także wszystkich pokoi prywatnych, podstawowa cena wycieczki obejmuje również codzienne sprzątanie, w tym zmianę pościeli (ręczników). W przypadku niektórych miejsc zakwaterowania termin codzienne sprzątanie oznacza sprzątanie pokoju co drugi dzień.

    Kaucja za apartament

    Już w tym miejscu pragniemy poinformować, że w przypadku zakwaterowania w większości apartamentów na miejscu pobierana jest zwrotna kaucja, przede wszystkim jako zabezpieczenie w przypadku zniszczenia wyposażenia lub ze względu na sprzątanie końcowe (zob. akapit poprzedni). Wysokość kaucji jest różna w zależności od zwyczaju kraju czy destynacji lub konkretnego obiektu. We Włoszech kaucja zazwyczaj wynosi między 50 a 200 €, w Hiszpanii około 100 €, we Francji od 200 do 500 €. W Chorwacji kaucja zwykle nie jest wpłacana. Wciąż przybywa obiektów, w których kaucja pobierana jest kartą lub tylko za jej pośrednictwem (w formie preautoryzacji karty płatniczej, blokada środków może trwać nawet 31 dni, BP na to nie ma wpływu). Przy oddaniu pokoju / apartamentu w stanie nieuszkodzonym lub posprzątanym (wg specyficznych warunków konkretnego obiektu), zostanie kaucja zwrócona lub przeautoryzacja zostanie anulowana. Dokładne informacje znajdą Państwo w cenniku (dla większości obiektów noclegowych).

    Rezydenci

    W niektórych ośrodkach będzie do Państwa dyspozycji czeskojęzyczny reprezentant naszego biura podróży – rezydent (patrz informacje w cenniku każdego obiektu noclegowego lub ośrodka). Oprócz zapewniania zakwaterowania bezpośrednio lub po prostu nadzorowania jego sprawnego działania, będzie on również odpowiedzialny za współorganizację usług autobusowych (przede wszystkim podczas podróży powrotnej) oraz za wycieczki (jeśli są na miejscu). Najważniejszym zadaniem będzie jednak jego pomoc w nieprzewidzianych problemach i możliwych chorobach lub urazach, a także poinformowanie o bardziej szczegółowej ofercie ośrodka i ciekawych miejsc w okolicy. W niektórych obiektach rezydent jest do Państwa dyspozycji codziennie lub kilka razy w tygodniu w ustalonych godzinach urzędowania, bądź pod numerem telefonu. W niektórych obiektach nie mogą Państwo skorzystać z jego usług wcale, dlatego przed wyjazdem otrzymacie numery telefonów do naszych pracowników na terenie Czech. W wyjątkowych przypadkach, w marginalnych terminach sezonu, biuro podróży zastrzega sobie prawo do zastąpienia usługi rezydenta za pośrednictwem lokalnego partnera.

    Opłaty klimatyczne

    W przypadku niektórych miejsc zakwaterowania opłata klimatyczna (podatek turystyczny) jest już wliczona w cenę wycieczki, w innych jest płatna dopiero na miejscu w formie obowiązkowej dopłaty. Niektóre miejscowości nadal rozważają wprowadzenie tej opłaty. Zwracamy uwagę, że niniejsze informacje na naszej stronie internetowej mogą ulec zmianie. We Francji w niektórych miejscach jest również pobierany tzw. podatek ekologiczny.

    Ważne informacje

    Wszystkie informacje podane na stronie BP zgodne są ze stanem faktycznym lub przewidywanym w chwili tworzenia strony. Z tego powodu chcielibyśmy zwrócić uwagę, że mogą wystąpić pewne różnice oraz zastrzegamy sobie prawo do możliwości dodatkowych zmian - np. drobne zmiany w wyżywieniu, zmiany ułożenia lub charakteru łóżek, wprowadzenia lub zmiany wysokości opłat klimatycznych, wprowadzenie lub zmiana ceny za sprzątanie końcowe,karty klubowe itd. Podane odległości i lokalizacje poszczególnych usług i zakwaterowań w ramach konkretnego ośrodka są tylko orientacyjne, odp. przybliżone. Niektóre usługi, ew. wyposażenie wypisane w akapicie „wyposażenie i usługi“ itd. przy każdym zakwaterowaniu, mimo że nie są oznaczone * (za opłatą), są dodatkowo płatne. Na przykład konsumpcja w barze lub restauracji, rozmowy telefoniczne, opłaty za połączenie internetowe wi-fi, opłaty za wypożyczenie sprzętu sportowego lub wynajem obiektów sportowych itp. Jednocześnie należy pamiętać, że przy niektórych obiektach, gdzie oferowany jest pobyt dla małych dzieci (granica wieku jest zawsze określona dla danego zakwaterowania) bezpłatnie lub za ustaloną kwotę, która jest znacznie niższą niż cena podstawowa, jest ten pobyt oferowany bez prawa do łóżka (liczba osób w tym pokoju jest liczona bez dziecka) i ewentualne wyżywienie jest płatne na miejscu - o szczegóły prosimy pytać w naszym biurze. Zwracamy uwagę na przestrzeganie godzin otwarcia i innych reguł, np. na basenie obowiązują kąpielowe czepki,kąpielowe slipki (również do sauny), niektóre nie są dostępne 24 h na dobę, ale tylko w określonych godzinach, lub ograniczenia w korzystaniu z niektórych usług spowodowane limitem wiekowym (np. zakaz wstępu do siłowni, sauny dla dzieci w określonym wieku lub wstęp pod opieką osoby dorosłej itd.) lub przestrzeganie ciszy popołudniowej i nocnej. W hotelach, szczególnie w wyższych kategoriach, na kolację należy nosić odpowiednią odzież wieczorową, tj. przynajmniej długie spodnie (nie dresy) dla mężczyzn, odpowiednie buty (nie kapcie). Pragniemy zwrócić uwagę na wielkość miejsc parkingowych, szczególnie tych garażowych (nie tylko na wysokość wjazdu), które są przygotowane dla samochodów standardowych rozmiarów i dlatego często samochody większe nie mają możliwości swobodnego parkowania lub nie wolno im tutaj nawet parkować. Zakwaterowanie oferowane w „apartamentach“ zazwyczaj zawiera większość apartamentów w danym ośrodku, czyli te które są oferowane i nazwane w ramach niektórych rezydencji. Biuro Podróży niema wpływu na rozpoczęcie i zakończenie niektórych usług wypisanych przy poszczególnych ośrodkach i zakwaterowaniach w akapicie „wyposażenie i usługi”. Chodzi np. o programy animacyjne, które są zazwyczaj realizowane tylko w ciągu 2–3 miesięcy sezonu głównego lub o działania basenów, które trwają średnio tylko 3 miesiące, tj. od około połowy czerwca do połowy września. Informacje o zainteresowaniu usługami lub ofertami, które są bezpłatne lub opcjonalne za dopłatą na miejscu pobytu (np. łóżeczko dziecięce, pościel, pobyt z domowym zwierzęciem, …) należy wypisać na umowie turystycznej, w przeciwnym razie właściciel zakwaterowania może nie wyrazić na nie zgody. Łóżeczka dziecięce są standardowo przeznaczone dla dzieci do nieukończonych 2 lat, w przypadku zainteresowania łóżeczkiem dziecięcym dla dziecka starszego należy się informować z wyprzedzeniem. Jeśli dany obiekt noclegowy zapewnia połączenie internetowe Wi-Fi, nie możemy zagwarantować dobrej jakości sygnału w całym obiekcie.W ostatnim czasie coraz częstszy jest zakaz palenia nie tylko we wspólnych pomieszczeniach, ale i w pokojach i apartamentach, zasady te należy bezwzględnie respektować. Z wyjątkiem specjalnie oznaczonych imprez, biuro podróży nie zapewnia żadnego programu na miejscu pobytu. Zastrzegamy sobie prawo do błędów drukarskich w katalogu (w języku czeskim, dostępny tylko na życzenie) i na stronie internetowej.

    Paszporty, wizy

    Nasze biuro podróży oferuje tymczasowe pobyty dla obywateli państw członkowskich UE. Oznacza to, że nie trzeba ubiegać się o wizę przed podróżą do państwa członkowskiego UE i Szwajcarii (chyba że pobyt turystyczny jest bezpośrednio związany z długoterminowym pobytem w kraju docelowym, np. W celach zawodowych lub studyjnych). Pomimo powyższego zalecamy obywatelom państw członkowskich UE, by przed wyjazdem sprawdzili w przedstawicielstwie danego państwa czy warunki te nie uległy zmianie. Obywatelom państw spoza UE zalecamy, by przed wyjazdem sprawdzili w przedstawicielstwie danego państwa warunki wjazdu i pobytu dla obywateli swojego kraju. Więcej informacji / linków można znaleźć https://www.nev-dama.pl/paszporty-wizy . Każdy podróżny jest odpowiedzialny za przestrzeganie przepisów paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych obowiązujących w danym państwie docelowym; ponosi również odpowiedzialność za ważność swoich dokumentów zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Polski. Wszelkie koszty, które powstaną na wskutek złamania tych przepisów, ponosi podróżny. Podczas podróży do krajów Unii Europejskiej można oprócz ważnego paszportu korzystać z dowodu osobistego. Zwracamy uwagę, że dzieci do 15 roku życia muszą mieć przy wyjazdach zagranicznych własny paszport.

    Wymagania zdrowotne

    Nasze biuro podróży oferuje pobyt turystyczny w krajach, w których obywatele Polski i innych państw członkowskich UE nie muszą się szczepić przed podróżą. Ministerstwo Spraw Zagranicznych Rzeczypospolitej Polskiej zaleca przestrzeganie następujących zasad: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych .W przypadku standardowego leczenia konieczne jest przedstawienie „Europejskiej karty ubezpieczenia zdrowotnego” i ważnego dokumentu tożsamości.

    Cena wyjazdu, gwarancja ceny

    Ceny wyjazdów są podane w polskich złotych (PLN), jeśli nie podano inaczej.

    Umowa oraz warunki uczestnictwa

    Więź prawna między biurem podróży a klientem jest regulowana przepisami ustawy nr 89/2012 Sb. (Kodeksu cywilnego prawa czeskiego) oraz ustawy nr 159/1999 Sb (ustawa o niektórych warunkach prowadzenia działalności i niektórych czynnościach w obrębie ruchu turystycznego) – obie w obowiązującej wersji. Umowa turystyczna zostaje zawarta między biurem podróży (organizator wyjazdu) i klientem na piśmie lub ustnie i zawiera specyfikację wycieczki, prawa i obowiązki stron i ewent. kolejne ustalenia. Przed zawarciem umowy klient zapozna się z informacjami na temat podróży. Jeżeli umowa jest zawarta on-line lub ustnie, biuro podróży przekaże klientowi potwierdzenie o zamówieniu. Oferta wyjazdów na stronie internetowej biura podróży jest zaproszeniem do składania ofert i zamówienie uważa się za propozycję zawarcia umowy. BP stoi na przeszkodzie stosowaniu ustawy nr 1732 ustępu 2 Kodeksu cywilnego prawa czeskiego. Umowa może być zawarta bezpośrednio w biurze podróży lub za pośrednictwem przedstawiciela handlowego (prowizyjnego sprzedawcy, innego biura podróży czy agencji turystycznej), która działa w ramach umowy sprzedaży lub pełnomocnictwa. W przypadku, gdy wyjazd ma ustanowioną minimalną liczbę osób, ta informacja jest zawsze podana przy odpowiednim obiekcie noclegowym lub przy rodzaju wycieczki. Biuro podróży informuje klientów o innych sprawach dotyczących wyjazdu, jak również o prawach i obowiązkach uczestników umowy turystycznej, które są wymienione w Ogólnych warunkach sprzedaży wycieczek Biura Podróży FISCHER, a.s., który jest właścicielem marki handlowej i znaku towarowego NEV-DAMA. Warunki są dostępne na stronie internetowej https://www.nev-dama.pl/wazne-informacje/1 . Ogólne warunki Uczestnictwa Imprez Turystycznych Biura podróży FISCHER, a.s. są nieodłączną częścią umowy turystycznej.

    Ubezpieczenie klientów

    Na podstawie umowy generalnej nr 224 i polisy nr 1000530 zawartej z Europäische Reiseversicherung AG z siedzibą w Monachium, działąjącą przez oddział w Polsce z adresem ul. Chmielna 101/102, 80-748 Gdańsk, klienci biorący udział w imprezie za granicą Rzeczypospolitej Polskiej objęci są podstawowym ubezpieczeniem, które muszą wykupić w procesie rezerwacji imprezy. Zgodnie z prawem, organizator nie może sprzedać imprezy turystycznej bez ubezpieczenia.

    Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na podstawie ustawy nr 159/1999 Sb.

    Biuro podróży FISCHER, a.s. jest ubezpieczone na wypadek upadłości oraz w zakresie i na warunkach przewidzianych przez ustawę nr 159/1999 Sb w obowiązującej wersji. Stopień pokrycia, warunki uprawniające klienta do ubezpieczenia w przypadku upadłości i specyfikacje ubezpieczyciela są podane na stronie internetowej https://www.nev-dama.pl/wazne-informacje/1

    Copyright

    Wszystkie materiały graficzne oraz informacje umieszczone na stronie internetowej lub w katalogu (dostępny tylko w czeskiej wersji językowej) podlegają ochronie oraz zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie praw autorskich a jakiekolwiek korzystanie z nich w sposób niezgodny z tymi przepisami jest możliwe wyłącznie po uzgodnieniu z biurem podróży lub inną osobą trzecią, której należą się takie prawa.

    Informacje w katalogu i cenniku

    Z uwagi na to, że katalogi (dostępny tylko w czeskiej wersji językowej) i informacje internetowe są przygotowane przed początkiem Państwa urlopu, w międzyczasie może dojść do lokalnych zmian warunków w wyniku np. remontów, przebudowy lub innej adaptacji przestrzeni. Z tego względu fotografie zamieszczone w katalogu mogą się w niektórych przypadkach nieznacznie różnić od stanu faktycznego. Wszystkie informacje o usługach, cenach i warunkach podróży zawarte w katalogu, na stronie internetowej lub cenniku Nev-Dama odpowiadają sytuacji znanej w chwili druku katalogu, a Biuro Podróży FISCHER, a. s. jako właściciel marki handlowej Nev-Dama zastrzega sobie prawo do ich zmiany, Dla klienta jest obowiązkowa cena i inne warunki określone w ważnej umowie turystycznej. Wskazanie hoteli w regionach pobytu w katalogu i na stronie internetowej ma charakter tylko informacyjny.

    ×

    Abychom Vám mohli spravovat Vaše oblíbené zájezdy je nutné se registrovat a nebo přihlásit

    Nebo se můžete zaregistrovat Nie pamiętasz danych logowania?